niedziela, 4 grudnia 2016

Informacja



Jak można zorientować się po tytule, nie jest to kolejny rozdział. Co więcej, przepraszam, że nie odezwałam się ani słowem przez tak długi czas… Jakiś czas temu moje życie przewróciło się do góry nogami i to w mocno negatywny sposób. Nie chcę wdawać się w szczegóły, bo i po co, ale przez to nie mam już ani czasu, ani pozytywnej energii na blogowanie. Cały czas staram się trochę pisać. Jeżeli napiszę sporo rozdziałów do przodu, to możliwe, że powrócę na bloga.
Ostatnio po czterech latach przerwy powróciłam do innego hobby, które kochałam od dzieciństwa – rysowania. Gdyby ktoś miał ochotę zobaczyć (chwilowo opublikowany tylko jeden rysunek, bo na to też czasu jak na lekarstwo), to zapraszam: http://jaenelle-20.deviantart.com

4 komentarze:

  1. Rozumiem cię, ja i tak będę czekać, może coś wstawisz :D PS. Bardzo ładny rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że dałaś słowo wyjaśnienia. Przykro mi, ale oczywiście rozumiem. Blogowanie jest fajne, póki coś się nie wydarzy w naszym prywatnym życiu. Trzymam kciuki i będę czekać :D
    A art świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie, ze napisałaś tę informacje, nawet jesli minęło sporo czasu. To dużo znaczy ;) mam nadzieje, ze kiedyś wrócisz do tej historii :) No i wchodzę zaraz na deviantarta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lalallalalalallalalala, opko?

    OdpowiedzUsuń

Szablon: Elfaba :*

Belka: J. R. R. Tolkien

Opowiadanie nie jest żadnego rodzaju fanfiction, jest w pełni mojego autorstwa. Mogą pojawiać się w nim przekleństwa, brutalne i erotyczne sceny.

Nie informuję o nowych rozdziałach, zapraszam do dołączenia do obserwatorów.

Obserwatorzy